top of page

Älskar Grekland

Jag verkligen älskar Grekland, det är något speciellt med det landet. Oavsett vilka andra platser i världen jag än besöker så kommer jag av någon anledning alltid tillbaka till Grekland. Det är något speciellt med atmosfären, naturen, dofterna och stränderna som har en djup påverkan på mig. Jag blir en harmonisk människa när jag är i Grekland. Några av mina favoritplatser i Grekland är den gröna ön Korfu, den före detta partyön Kos och förstås underbara Santorini. Alla tre av dessa öar är olika varandra. Korfu är vacker med all sin grönska, men Naxos är också vacker, men på ett kargare sätt. Santorini är bara magiskt på ett svårbeskrivligt sätt.

Utvalda inlägg
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page