top of page

Solen!

Äntligen börjar solen komma fram bakom molntäcket! Som jag har längtat. Nu finns det hopp om ljusare och varmare väder. Idag satt jag faktiskt en stund på balkongen, och solen ritkigt värmde. Underbar känsla efter alla dessa månader av kallt och regningt. Det har ju inte ens varit en riktig vinter i år. Jag kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt. Skönt att slippa snöslasket, men lite tråkigt också. Nu väntar hur som helst lite resande, frågan är bara vart man ska resa. Chania på Kreta är ju alltid en favorit som alltid levererar. Samtidigt är det ju kul att resa till någon ny plats, så att man får upptäcka saker och ting från scratch.Fast samtidigt älskar jag ju Kreta, så kanske blir det Platanias eller Agia Marina istället för att få lite variation. Ibland önskar jag att jag kunde vara lite mer galen och bara boka en resa till en plats som jag inte vet något om, och bara låta allt överraska mig. Men semestern känns för värdeful för att chansa med. Men det är ju samtidigt tråkigt att bara åka till samma ställen... Gah! :-)

Utvalda inlägg
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page