top of page

Resväska?

Jag behöver köpa mig en ny resväska. Men herregud vad mycket det finns att välja på! Jag har aldrig köpt nån resväska, den jag har nu har jag fått i födelsedagspresent. Så hur tusan ska man välja?? Storlek, vikt, antal hjul, material, hård eller mjuk, färg... listan kan ju göras oändlig. Funderar på att bara åka till en väskaffär och be dom peka på den som är bäst. :-) Har förresten börjat bli lite sugen på att åka till Pythagorion på Samos igen. Gillade verkligen den byn. Sen var det ju det där med att inte åka till samma ställen år efter år.Om jag ska våga mig på att åka till en grekisk ö utan flygplats kanske? Typ Paros som jag har hört mycket bra om? Men att först flyga i fyra timmar och sedan åka färja i tre för en veckas semester, känns så... jobbigt. Näpp, nu åker jag till en väskaffär i stan så får vi se vad det blir.

Utvalda inlägg
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page